quinta-feira, 18 de fevereiro de 2016

Uma linda canção pop Eslovaca, "Vráť mi tie hviezdy" / Give me those stars back (Official Music Video), com tradução inglesa.



Thanks to Effily for the lyrics!
Submitted by  Effily on Sat, 14/07/2012 - 09:24
"Tmou sa spúšť dážďza slzou
Noc plakaťskúša so mnou
Mesiac sa pod dáždnikom skrýva
Príď na nebo hviezdy mi vráť
Nech sa nám smú krásne smiať
Odožeňžiaľ čo u mňa býva
Máš zbierku hriechov
Tá búrka je v nás
Hviezd si sa zriekol
Príď skús ich nájsť
Vráťmi tie hviezdy
Čo si mi z lásky vzal
Svetlo aj im chýba
Vráťmi tie hviezdy
Nebo si rozplakal
Ja nechcem viac iba
Vráťmi tie hviezdy
Vráťsa smieš byťmôj
Tmou sa spúšť dážďza slzou
Noc plakaťskúša so mnou
Mesiac sa pod dáždnikom skrýva
Láske je ľto, je černa a zlá
Zmáčný smútok, sám na okno hrá
Vráťmi tie hviezdy
Čo si mi z lásky vzal
Svetlo aj im chýba
Vráťmi tie hviezdy
Nebo si rozplakal
Ja nechcem viac iba
Vráťmi tie hviezdy
Vráťsa smieš byťmôj
Vráťmi tie hviezdy
Čo si mi z lásky vzal
Svetlo aj im chýba
Vráťmi tie hviezdy
Nebo si rozplakal
Ja nechcem viac iba
Vráťmi tie hviezdy
Vráťsa smieš byťmôj"

In
http://lyricstranslate.com/en/Kristina-Pelakova-Vrat-mi-tie-hviezdy-lyrics.html


Tradução inglesa, agradecimentos a


English translation thanks to


Submitted by  Slovakia on Thu, 12/12/2013 - 10:23



Last edited by  Slovakia on Sat, 08/03/2014 - 15:20

Nota: Foram necessárias algumas pequenas correções, dentro do possível, para adequar a versão inglesa gentilmente dada pelo usuário "Slovakia", para que não se transgredissem as normas básicas da estrutura da língua inglesa. Contudo, tais alterações não alteraram o sentido que, aparentemente, foi intencionado pelo tradutor, com pode ser visto no link logo abaixo da letra traduzida







"Give me those stars back"
Through the darkness is dropping rain and with tears
the night is trying to cry with me
The moon hides under the umbrella
Come, give me the stars back to the sky
maybe they can laugh at us
turn away the regret that lives in me
You have a collection of sins
That storm is in us
You have renounced the stars
Come and try to find them
Give me those stars back
Which you picked to me out of love
They miss the light too
Give me those stars back
You made the sky cry
I don't want more, 

Just give me those stars back
Return, you are allowed to be mine
Through the darkness is dropping rain and with tears
the night is trying to cry with me
The moon hides under the umbrella
Love feels sorry, it is black and bad
Wet sadness plays on the window alone
Give me those stars back
Which you picked to me out of love
They miss the light too
Give me those stars back
You made the sky cry
I don't want more, 


Just give me those stars back
Return, you can be mine
Give me those stars back
Which you picked to me out of love
They miss the light too
Give me those stars back
You made sky cry
I don't want more,

Just give me those stars back
Return, you are allowed to be mine"

Nenhum comentário:

Postar um comentário